פתיחת בית חזה ותרגול עם חישוק פילאטיס מאחורי הגב


אישה בבגד ים מבצעת פשיטה של הידיים לאחור
פתיחה של בית החזה חשובה לנשימה נכונה

סידרת התרגילים הזו היא לדעתי הקשה והמאתגרת ביותר מבין הסדרות שביצענו עד עכשיו.

עצם המנח בו הידיים מאחורי הגב, בית החזה פתוח והכתפיים לאחור הוא קשה ולפעמים מרגיש כלא אפשרי...

כולנו רגילים הרבה יותר לתנועות בהן הידיים נמצאות בחלקו הקדמי של הגוף ולכן כל תרגול במנח בו הידיים בחלקו האחורי של הגוף הרבה יותר קשה לנו.

בנוסף אורח החיים שלנו מעודד הרבה יותר את מנח הכתפיים בו הן עם "גילגול" קדימה, וכתוצאה מכך את קיצור שרירי החזה והכתפיים בחלקם הקדמי, ולכן זה מאתגר אותנו פי כמה לנסות לתרגל במנח שאנחנו לא רגילים עליו.


לצורך התרגול אנחנו נתחיל בעמידה עם V קטן כאשר הידיים אוחזות בחישוק מאחורי הגב.

לתרגיל כמה שלבים:

  1. נתחיל עם תרגול של גילגול הכתפיים לאחור. תרגול זה יסייע לנו לשמור על מנח הכתפיים בזמן המשך התרגילים

  2. לאחר שהכתפיים במקום הנכון שלהן, ובית החזה פתוח, נכפוף מעט את המרפקים ונתחיל בלחיצות על החישוק,

  3. בשלב הבא נתקדם לפולסים קצרים , ללא מנוחה

  4. ובסוף נלחץ בצורה סטאטית על החישוק

אשמח אם תשתפ.י את הפוסט הזה ותעזר.י לי להגיע לעוד אנשים :)

או שתתקשר.י 📱 עוד היום לאחד הסניפים שלנו לתאום הצטרפות:

סניף כפר סבא 054-5391754

סניף רעננה 054-9622771

סניף אור עקיבא 054-2233706

או הקליק.י פה

שלך,

סילבנה קמחי מן סטודיו קונטרולוג'י.

43 צפיות0 תגובות