כדורי טניס- תרגיל שני בסדרה

כדורי טניס- תרגיל שני בסדרה


.התרגיל השני בסדרה משלב שווי משקל, יציבות והקפדה על מנח מדויק של הקרסול והברך

אני ממליצה להתחיל את ביצוע התרגילים כאשר יש קיר או משטח שניתן לאחוז בו כדי למנוע נפילה ורק לאחר שאתם בטוחים שהיציבות שלכם טובה לבצע אותו כפי שרואים בסרטון.

כמו כן, יש חשיבות למנח המדויק של הקרסול והברך ויכול להיות שעדיף לבצע אותו מול מראה.

את התרגיל הזה אני משלבת כמעט בכל אימון ולכל רמת קושי מהספורטאים המקצועיים ובני נוער ולמתאמנים השיקומיים שלי.

למי התרגיל מומלץ?

כל מי שסובל מבעיות ברכיים וצריך לחזק את השרירים מסביב למפרק הברך, ספורטאים שצריכים סנכרון טוב יותר בין הקרסול והברך או שהמנח של הרגל שלהם דורש איזון מחודש או תיקון, מתאמנים שצריכים לשפר את שיווי המשקל שלהם או את טווחי התנועה שלהם בקרסול או בברך.

התקשרו עוד היום: 072-2122408 שלכם – סילבנה קמחי מן סטודיו קונטרולוג'י.

#פילאטיס #תרגיליםלכףהרגל #תרגיליםלגפייםתחתונות #שיפורמנחקרסולברך #ייציבות #שיווימשקל #סטודיוקונטרולוגי #כפרסבא

0 צפיות
כתובת סניף אור עקיבא

שדרות ויצמן 1 - קניון אורות

אור עקיבא

טלפון 054-2233706

דוא"ל studio@contrology.co.il

עקבו אחרינו בפייסבוק

עקבו אחרינו ביוטיוב

עקבו אחרינו באינסטגרם

  • facebook-square
  • youtube-square
  • Instagram - pilatescontrologystudio
כתובת סניף כפר סבא

טשרניחובסקי 24

כפר סבא 44271

טלפון 054-5391754

דוא"ל studio@contrology.co.il

עקבו אחרינו בפייסבוק

עקבו אחרינו ביוטיוב

עקבו אחרינו באינסטגרם

  • facebook-square
  • youtube-square
  • Instagram - pilatescontrologystudio

​© Copyright 2012 סטודיו קונטרולוג'י