סדרת תרגילים לסובלים מכאבי גב תחתון-תרגיל 4


להבדיל מהתרגילים הקודמים בסדרה הזו, התרגיל הרביעי בסדרה מתחיל בעמידת שש ולא בשכיבה על הגב ולכן לפי דעתי הוא קצת יותר מתקדם כיוון שפה הגב נע בחלל ולא נח על המזרון כמו בתרגילים הקודמים. בשל העובדה שהגב נע במרחב תרגיל זה משלב תנועתיות של עמוד השדרה במגוון מישורים. למען האמת התרגיל הזה מצויין גם לנשים בהריון ולא רק לסובלים מכאבי גב תחתון ואני ממליצה עליו לכל ההריוניות, גם אם לא כואב להן הגב התחתון.

כמו שאתם רואים בסרטון יש כמה דרגות לתרגיל וכל אחד מוזמן לבחור את הדרגה שמתאימה לו.

התקשרו עוד היום: 072-2122408

שלכם – סילבנה קמחי מן סטודיו קונטרולוג'י.

#גבתחתון #עמידתשש #כאבגב #פילאטיס #פילאטיסקונטרולוגי #סטודיוקונטרולוגי #כפרסבא #מתיחותלגבתחתון

107 צפיות0תגובות
%D7%95%D7%95%D7%98%D7%90%D7%A4%20%D7%95%

סניף אור עקיבא

אור עקיבא, קניון אורות, שדרות ויצמן 1

054-2233706

%D7%95%D7%95%D7%98%D7%90%D7%A4%20%D7%95%

סניף כפר סבא

כפר סבא 44271, טשרניחובסקי 24

054-5391754

​© Copyright 2012 סטודיו קונטרולוג'י

Designed by BestSite