top of page

סדרת תרגילים לסובלים מכאבי גב תחתון- תרגיל 1


התרגיל הראשון בסדרת המתיחות לגב תחתון הוא תרגיל שאני ממליצה לבצע כל פעם שמרגישים לחץ או אי נעימות בגב התחתון. הרבה פעמים כאבי הגב התחתון מתחילים בתחושת אי נוחות וזה בדיוק הזמן לטפל בהם לפני שהם הופכים לכאב מציק שפוגם בתפקוד היומיומי שלנו. את התרגיל הזה או את התרגיל הבא בסדרה שהוא מעט יותר מתקדם , אני מכניסה בתור חימום בכל תחילת שיעור שלי ולדעתי הוא תרגיל בסיסי שכל אחד יכול לבצע אפילו במיטה לפני שקמים בכל בוקר. מטרת התרגיל הוא לתת פיתול בעמוד השדרה ומתיחה של השרירים באזור הגב התחתון. לקוחות רבים שלי מדווחים לי שהם מאוד אוהבים לבצע את התרגיל הזה וממש מרגישים הקלה. אני ממליצה לבצע 5 חזרות לכל צד לפחות.

התקשרו עוד היום: 072-2122408

שלכם – סילבנה קמחי מן סטודיו קונטרולוג'י.

81 צפיות0 תגובות
bottom of page