סדרת תרגילים לסובלים מכאבי גב תחתון- תרגיל 3


התרגיל השלישי בסדרה למתיחות לגב התחתון, מתמקד בתנועתיות של הגב עם דגש על אזור הגב התחתון. חשוב שבזמן ביצוע התרגיל ננסה "לרווח" בין החוליות של הגב התחתון במקביל לניסיון "להפריד" בין החוליות כך שכל חוליה יורדת בנפרד למזרון ולא להוריד את הגב כמקשה אחת. התרגיל הזה דורש גמישות של הגב התחתון ולכן יש בהתחלה לבצע אותו בטווח תנועה קטן ורק בהדרגה לעלות למעלה עד לאזור השכמות. גם תרגיל זה הוא תרגיל שאני מרבה להשתמש בו בשיעורים שלי, לפעמים בגרסה שמופיעה בסרטון ולפעמים בגרסאות מתקדמות יותר על גבי מכשירי הפילאטיס אצלי בסטודיו או בשילוב אביזרים כמו כדור קטן או פיטבול.

אני ממליצה לבצע כשש חזרות של התרגיל ואין לי ספק שהוא יעזור לכם להגמיש את אזור הגב התחתון, במקביל לחיזוק הירך האחורית והישבן.

התקשרו עוד היום: 072-2122408

שלכם – סילבנה קמחי מן סטודיו קונטרולוג'י.

#מתיחותלגבתחתון #גבתחתון #פילאטיסקונטרולוגי #סטודיוקונטרולוגי #גב #פילאטיס #כאבגב

156 צפיות0תגובות
%D7%95%D7%95%D7%98%D7%90%D7%A4%20%D7%95%

סניף אור עקיבא

אור עקיבא, קניון אורות, שדרות ויצמן 1

054-2233706

%D7%95%D7%95%D7%98%D7%90%D7%A4%20%D7%95%

סניף כפר סבא

כפר סבא 44271, טשרניחובסקי 24

054-5391754

​© Copyright 2012 סטודיו קונטרולוג'י

Designed by BestSite