contrology | Post

סדרת תרגילים לסובלים מכאבי גב תחתון- תרגיל 3



התרגיל השלישי בסדרה למתיחות לגב התחתון, מתמקד בתנועתיות של הגב עם דגש על אזור הגב התחתון. חשוב שבזמן ביצוע התרגיל ננסה "לרווח" בין החוליות של הגב התחתון במקביל לניסיון "להפריד" בין החוליות כך שכל חוליה יורדת בנפרד למזרון ולא להוריד את הגב כמקשה אחת. התרגיל הזה דורש גמישות של הגב התחתון ולכן יש בהתחלה לבצע אותו בטווח תנועה קטן ורק בהדרגה לעלות למעלה עד לאזור השכמות. גם תרגיל זה הוא תרגיל שאני מרבה להשתמש בו בשיעורים שלי, לפעמים בגרסה שמופיעה בסרטון ולפעמים בגרסאות מתקדמות יותר על גבי מכשירי הפילאטיס אצלי בסטודיו או בשילוב אביזרים כמו כדור קטן או פיטבול.

אני ממליצה לבצע כשש חזרות של התרגיל ואין לי ספק שהוא יעזור לכם להגמיש את אזור הגב התחתון, במקביל לחיזוק הירך האחורית והישבן.

התקשרו עוד היום: 072-2122408

שלכם – סילבנה קמחי מן סטודיו קונטרולוג'י.

#מתיחותלגבתחתון #גבתחתון #פילאטיסקונטרולוגי #סטודיוקונטרולוגי #גב #פילאטיס #כאבגב

31 צפיות
כתובת סניף אור עקיבא

שדרות ויצמן 1 - קניון אורות

אור עקיבא

טלפון 054-2233706

דוא"ל studio@contrology.co.il

עקבו אחרינו בפייסבוק

עקבו אחרינו ביוטיוב

עקבו אחרינו באינסטגרם

  • facebook-square
  • youtube-square
  • Instagram - pilatescontrologystudio
כתובת סניף כפר סבא

טשרניחובסקי 24

כפר סבא 44271

טלפון 054-5391754

דוא"ל studio@contrology.co.il

עקבו אחרינו בפייסבוק

עקבו אחרינו ביוטיוב

עקבו אחרינו באינסטגרם

  • facebook-square
  • youtube-square
  • Instagram - pilatescontrologystudio

​© Copyright 2012 סטודיו קונטרולוג'י