contrology | Post

תרגיל 4 בסדרת התרגילים לחיזוק המרחיקים



בתרגיל הרביעי בסדרה אנחנו עולים עוד קצת ברמה כיוון שאתם נדרשים גם להרים את שתי הרגליים מעל המזרון וגם להחזיק את המנח בזמן הרמת הרגל העליונה והורדתה. זה בעצם שילוב של התרגיל הראשון והשלישי :-).

רמת היציבות הנדרשת בתרגיל הזה, גבוהה יותר וגם העבודה של שרירי המרחיקים עולה מדרגה. אני בטוחה שאחרי שתנסו זאת, תבינו בדיוק למה אני מתכוונת.

אני ממליצה לבצע את התרגיל בצורה שווה בשני הצדדים אלא אם אתם חשים שיש הבדל משמעותי בין הצדדים. במידה וההבדל משמעותי, אני ממליצה לעבוד פעמיים על הצד החלש ופעם אחת על החזק עד שההבדל בין הצדדים ישתווה.

אשמח אם תשתפו את הפוסט הזה ותעזרו לי להגיע לעוד אנשים :) או שתתקשרו עוד היום ונתאם לכם שיעור ניסיון 072-2122408

שלכם,

סילבנה קמחי מן סטודיו קונטרולוג'י.

#תרגיליםלחיזוקהמרחיקים #סטודיוקונטרולוגי #פילאטיסמזרון #פילאטיסקונטרולוגי #כפרסבא #תרגיליפילאטיס #פילאטיס

3 צפיות
כתובת סניף אור עקיבא

שדרות ויצמן 1 - קניון אורות

אור עקיבא

טלפון 054-2233706

דוא"ל studio@contrology.co.il

עקבו אחרינו בפייסבוק

עקבו אחרינו ביוטיוב

עקבו אחרינו באינסטגרם

  • facebook-square
  • youtube-square
  • Instagram - pilatescontrologystudio
כתובת סניף כפר סבא

טשרניחובסקי 24

כפר סבא 44271

טלפון 054-5391754

דוא"ל studio@contrology.co.il

עקבו אחרינו בפייסבוק

עקבו אחרינו ביוטיוב

עקבו אחרינו באינסטגרם

  • facebook-square
  • youtube-square
  • Instagram - pilatescontrologystudio

​© Copyright 2012 סטודיו קונטרולוג'י