מה צופן העתיד לתעשיית הפילאטיס? האם הגענו למקסימום? אולי הצמיחה עוד לפנינו?
top of page
  • silvanam

מה צופן העתיד לתעשיית הפילאטיס? האם הגענו למקסימום? אולי הצמיחה עוד לפנינו?


אישה צעירה מתאמנת על רפורמר
להגיע לשרירים שלא ידעת שקיימים - אין על אימון פילאטיס מכשירים

תעשיית הפילאטיס גדלה במהלך השנים האחרונות, אפילו בתקופות COVID כאשר הסטודיואים נסגרו ורבים מאיתנו לא היו בטוחים אם העסקים שלנו ישרדו.

בואו נחפור במחקר ובנתונים כדי להבין טוב יותר כיצד תעשיית הפילאטיס גדלה כל כך לאחרונה למרות מחסומי הדרך הללו. (הנתונים תורגמו מתוך PILATES EDUCATION INSTITUTE שהוא אתר אמריקאי ולכן הנתונים מייצגים את השוק האמריקאי )


הפיצוץ של הפילאטיס היה בלתי נמנע

פילאטיס ראה צמיחה מדהימה בעולם הכושר... וזה היה חייב לקרות. ראשית, לעתים קרובות מזלזלים בהשפעות ה-COVID על ההחלטות ואורחות החיים של הצרכנים. דו"ח משנת 2022 של הפורום הכלכלי העולמי מראה ש-COVID גרם לאנשים להיות יותר מודעים לבריאות ומוכנים לשנות את אורח חייהם כדי לשמור על אורח חיים בריא: 62% מהאנשים מדווחים שהבריאות שלהם חשובה להם יותר עכשיו מאשר לפני ה-COVID.


תעשיית הפילאטיס, באופן לא מפתיע, הרוויחה מאוד מהשינוי הזה בהעדפות הצרכנים. פילאטיס לא רק מגביר את הרווחה הגופנית, אלא שיש גם יתרונות מוכחים משמעותיים לבריאות הנפש. פילאטיס מגביר את מצב הרוח והבריאות הנפשית על ידי הפחתת מתח, חרדה ודיכאון, כמו גם מסייע ביכולת להירגע ולהתמקד. מחקרים מראים גם כי פילאטיס משחרר אנדורפינים, שהם משפרי מצב רוח טבעיים וגם משככי כאבים.


לפילאטיס יש יתרונות רבים עבור מגוון רחב של אנשים:

סיבה נוספת להתפוצצות הפופולריות האחרונה היא שניתן להתאים פילאטיס לכל רמת כושר, גיל ולרוב המצבים הבריאותיים. למעשה, מחקרים מראים כי פילאטיס יכול להאיץ את שיקום הפציעות, מסייע בניהול בעיות כרוניות, ויכול למנוע פציעות עתידיות על ידי שיפור המודעות והיציבה של הגוף.


אישה נאה בגיל השלישי מחייכת כאשר בקרע סטודיו לפילאטיס
מפנטזת על פילאטיס

בום הפילאטיס שלאחר ה-COVID

כולנו זוכרים איך זה הרגיש כשהעולם נעצר בשנת 2020. במהלך ה- COVID, עסקים התמודדו עם מצב מפחיד. עסקים רבים נאלצו להיסגר משום שהלקוחות שלהם נתקעו בתוך הבית. בנוסף, אנשים רבים איבדו את מקום עבודתם ואת יכולתם לשלם עבור סחורות ושירותים. תעשיית הפילאטיס חשה את ההשפעה הזו במנויים שבוטלו וסטודיואים ריקים. אפילו כשחלק מהסטודיואים פנו לשיעורים מקוונים ללא ציוד, התלמידים נתקעו בחיפוש אחר דרכים אחרות להתאמן.


למרות הצניחה בפעילות בתקופת ה-COVID, נראה שתעשיית הפילאטיס התאוששה במלואה. לאחר הצניחה בגודל השוק בשנת 2020, הענף התאושש כפי שניתן לראות להלן:



טבלת עמודות המייצגת את פלח השוק של היוגה והפילאטיס בארצות הברית בין השנים 2012 ועד 2022
פלח השוק של תעשיית היוגה והפילאטיס בארצות הברית משנת 2012 ועד 2022

דרך נוספת להעריך את העלייה בפופולריות של פילאטיס היא Google Trends, שמראה באיזו תדירות אנשים מחפשים מונחים הקשורים לפילאטיס לאורך זמן. זהו אות ברור לכך שהעניין של אנשים בפילאטיס גדל - אפילו פי שלושה! במהלך השנים האחרונות, והעניין ממשיך לעלות.



גרף מילות החיפוש הקשורות לתחום הפילאטיס בגוגל משנת 2018 ועד 2023
גרף מילות החיפוש הקשורות לתחום הפילאטיס בגוגל

בעוד שההכנסות מפילאטיס ממשיכות לגדול (וצפויות לגדול באופן אקספוננציאלי בשנים הקרובות!), הצמיחה בענף בכלל מוגבלת על ידי מחסור במדריכים מוסמכים.


למה לצפות כאשר שוק הפילאטיס משתנה במהירות

תעשיית הפילאטיס והיוגה צפויה לצמוח בשיעור של 11.4% עד 2028 ,המשמעות היא שבעשור הקרוב, השוק הזה יכפיל את נפחו. תעשיית ציוד הפילאטיס מציגה צמיחה דומה. מכירות הציוד גדלו על רקע COVID כאשר אנשים חיפשו להתאמן בבית.

המשך הצמיחה במכירות הציוד אומר לנו שיותר ויותר אנשים מתעניינים בפילאטיס. כעת, כשאנשים מחפשים להתאמן מחוץ לביתם ולהתחבר לאחרים עם תשוקות דומות, המנויים בסטודיו יגדלו... כל עוד יינתן פתרון למחסור במורים מוסמכים.


הצמיחה של פילאטיס בתרבות הפופ

עכשיו יותר מתמיד, לתרבות הפופ יש השפעה גדולה על התנהגות הצרכנים. משפיענים שהתוכן שלהם נצפה על ידי מיליוני אנשים יוצאים לרשתות החברתיות כדי לשתף את מה שהם מתלהבים ממנו. בשנים האחרונות, פילאטיס ראה עלייה משמעותית בקרב משפיענים וסלבריטאים. משפיענים ימשיכו לעזור לתדלק את הצמיחה הנפיצה ממילא של שוק הפילאטיס, ומספר המשפיענים החולקים את אהבתם לפילאטיס ממשיך לגדול.


תפקיד הכשרת מדריכי פילאטיס בצמיחת התעשייה

נחזור לתפקיד מדריכי פילאטיס. בעוד פילאטיס צומח במהירות, הוא מוגבל על ידי היעדר כוח עבודה מוסמך כדי לענות על הביקוש הגובר לשיעורי פילאטיס. פוטנציאל הצמיחה בשוק נמצא בשיא של כל הזמנים בשנת 2023, אך ללא מורים מוכנים להדריך תלמידים, לא נוכל לענות על הצורך הזה.


 תלמידהשתי נשים צעירות ונאות מתרגלות פילאטיס, אחת מדריכה מוסמכת והשנייה
בואי ללמוד הדרכת פילאטיס מכשירים - זה העתיד!

ישנן מספר סיבות לכך שמדריכים פוטנציאליים מעוניינים להתחיל את השכלתם בהכשרת מורים לפילאטיס, כולל:

בריאות ורווחה אישית:

מדריכים פוטנציאליים עשויים לרצות מעורבות מתמדת בפעילות גופנית, שיווי משקל ומשמעת.

חופש לעבוד בזמנים שלך:

בסטודיואים רבים, מדריכים יכולים לבחור מתי ואיפה הם רוצים ללמד.

פוטנציאל השתכרות גבוה:

הביקוש הגובר בפילאטיס פירושו יותר הזדמנויות עבור אלה שנכנסים לענף יחד עם שכר גבוה.

הגשמה בעזרה לזולת:

מורים רבים לפילאטיס מדווחים על עלייה משמעותית בשביעות הרצון מהקריירה מסיוע ללקוחות להיראות בריאים פיזית ולהעלות את איכות חייהם הכללית.


הכשרת פילאטיס יכולה ללבוש צורות רבות ושונות. ישנם שני חלקים מרכזיים לתוכנית לימודים טובה. ראשית לימוד רפרטואר תרגילי הפילאטיס. השני, והחשוב לא פחות, הוא להבין איך להיות מדריך טוב. גם כאשר אתה מדריך מנוסה בפילאטיס, להיות מדריך מצויין ידרוש גם הבנה כיצד להדריך בצורה טובה את התלמידים, כיצד לרשום הערות על התקדמות הלקוח וכיצד לבנות שיעור יעיל.


פנה לכיוון הנכון

במובנים רבים, הכוכבים התיישרו כדי ששוק הפילאטיס יכנס לפריחה בלתי נמנעת במהלך העשור הבא. שינוי בהשקפה של הציבור הרחב כי יש לתעדף רווחה, פיזית ונפשית, ימשיך להוביל לביקוש מוגבר לפילאטיס. ועם הפופולריות הגוברת של משפיעני פילאטיס, ברור שענף הפילאטיס הוא השוק המתפתח הבא בענף הכושר בכללותו.


כמו כל שוק אחר, תעשיית הפילאטיס אינה מגיעה ללא האתגרים שלה. להבטיח שיש מספיק מדריכים כדי לענות על הביקוש הנוכחי והעתידי הוא האתגר הגדול ביותר העומד בפני השוק בכללותו.


אישה צעירה מתאמנת על גבי הרפורמר בתרגילי פילאטיס
קורס פילאטיס מזרון - שלושה חודשים ואת מדריכה!

אשמח אם תשתפ.י את הפוסט הזה ותעזר.י לי להגיע לעוד אנשים :)

או שתתקשר.י 📱 עוד היום לאחד הסניפים שלנו לתאום הצטרפות:

סניף כפר סבא 054-5391754

סניף רעננה 054-9622771

סניף הוד השרון 054-2233706

או הקליק.י פה

שלך,

סילבנה קמחי מן סטודיו קונטרולוג'י

51 צפיות0 תגובות
bottom of page