תרגול נהדר לחיזוק אלכסונים בדרגת קושי עולה



שיעור פילאטיס מזרון - תרגול שרירי הבטן בשכיבה על הגב
תרגול שרירי הבטן האלכסוניים ברמת קושי עולה

את הסידרה הקצרה הזו חיברתי כאשר ראיתי באחד השיעורים שאני מלמדת שגם מתאמנים מיומנים לפעמים מתקשים לתרגל מעבר חלק ואפקטיבי משכיבה על הגב לשכיבה על הצד.

הקושי העיקרי שאני ראיתי התמקד בייצוב האגן במעבר לשכיבה על הצד, ולכן בניתי סידרה שתאתגר את הקושי הזה.

בניתי את הסידרה ברמת קושי עולה כך שגם מתאמנים מתחילים יוכלו בצורה הדרגתית להוסיף עוד אלמנטים עד לביצוע המלא. כמובן שניתן להוסיף עוד אלמנטים כיד הדמיון ועל פי הצורך.

  1. נתחיל את הסידרה בתרגול פשוט של עליית בית החזה באלכסון לכיוון הברך הנגדית, כאשר שתי הרגליים כפופות ודורכות על המזרן

  2. בסירטון אני מדלגת על שלב ביינים בו נבצע את התרגול כאשר שתי הרגליים כפופות באוויר, ובית החזה עולה באלכסון לכיוון הברך הנגדית

  3. בהמשך אני מוסיפה פשיטה של הרגל הנגדית עם תנועת עליית בית החזה

  4. השלב הבא הוא תרגול התנועה של סיבוב על הצד כאשר הדגש החשוב הוא להגיע למנח של אגן מאוזן

  5. רק כאשר הביצוע של הסיבוב על הצד וייצוב האגן יבוצע בצורה טובה נוסיף את התנועה של היד והרגל.

את התרגיל הזה נרצה לבצע לשני הצדדים 😁😁, כמובן ניתן לבצע תחילה לצד אחד כפי שאני מדגימה בסירטון או לבצע לסרוגין מצד לצד במידה ונרצה יותר דינאמיות ואתגר.


אשמח אם תשתפ.י את הפוסט הזה ותעזר.י לי להגיע לעוד אנשים :)

או שתתקשר.י 📱 עוד היום לאחד הסניפים שלנו לתאום הצטרפות:

סניף כפר סבא 054-5391754

סניף רעננה 054-9622771

או הקליק.י פה

שלך,

סילבנה קמחי מן סטודיו קונטרולוג'י.



28 צפיות0 תגובות