מנטורינג עם סלסט זוביץ' - כשהתלמיד מוכן המורה מגיע!!
top of page

מנטורינג עם סלסט זוביץ' - כשהתלמיד מוכן המורה מגיע!!


סלסט זוביץ

אחת מנקודות האור הכי חשובות לי בלימוד המתמשך שלי על נפלאות גוף האדם ושיטת הפילאטיס, היא תוכנית המנטורינג שלי עם סלסט זוביץ'.

אומנם באופן רשמי סיימתי את כל חובותי אי שם בשנת 2004 ולאורך כל השנים למדתי לימודי המשך רבים במסגרות כאלו ואחרות אבל תמיד הייתה לי התחושה שחסר לי עוד משהו....

עוד מרכיב מיוחד ומתמשך שיוכל תמיד להיות לי אבן שואבת ולא עוד קורס או השתלמות שיתנו לי "היי" רגעי אלא מסגרת ארוכת טווח שתיתן לי ליווי מקצועי מתמשך.

לשמחתי הרבה פגשתי בדיוק את האדם הנכון בזמן הנכון או במילים אחרות "כשהתלמיד מוכן המורה מגיע".

אני מאמינה שהפגישה שלי עם סלסט התרחשה בזמן הנכון אחרי שצברתי מספיק שנות ניסיון שיאפשרו לי להפיק את המקסימום מהידע שלה.

סלסט בעצמה הגיע מעולם המחול ולמדה פילאטיס תחילה לפי שיטת STOTT™ ולאחר מכן הוסיפה ולמדה עם מורי פילאטיס מדור ראשון; מרי בואן, לוליטה סן מיגל, קאתי גראנט ורון פלטשר.(ולכן נחשבת לתלמידת דור שני לפילאטיס עצמו).

כמו כן היא ישבה בדירקטוריון של איגוד הפילאטיס העולמי (PMA) במשך 6 שנים בין השנים 2009-2014, ולאחרונה היא ייסדה ארגון חדש ללא כוונת רווח עם ברט הווארד - ארגון הנוער של פילאטיס.

עבודה עם ילדים ונוער מאוד קרובה לליבה של סלסט והיא אחת מהמחברות של הספר "פילאטיס לילדים ונוער", שפורסם באביב 2014 - זהו המדריך המקיף הראשון של הנחיות ותכנית לימודים פורמלית להוראת פילאטיס לילדים ונוער.

כאשר התחלתי לעבוד עם ילדים ונוער היה זה רק טבעי שסלסט תהיה האדם שיוכל לסייע לי לעשות זאת בצורה המקצועית ביותר שיש:).

מאז שאני בתכנית המנטורינג עם סלסט אנחנו נפגשות אחת לשנה פנים אל פנים ללימוד אינטנסיבי (בשל הממרחק הגיאוגרפי השאר נעשה דרך הסקייפ או במיילים) וגם השנה אני נוסעת ל-NYC בחודש מאי להמשיך את הלמידה המתמשכת שלי.

אני בטוח אחזור עם המון תובנות וחידושים וכמובן מבטיחה לשתף אותכם :).

אשמח אם תשתפו את הפוסט הזה ותעזרו לי להגיע לעוד אנשים :)

או שתתקשרו עוד היום ונתאם לכם שיעור ניסיון 072-2122408

שלכם,

סילבנה קמחי מן סטודיו קונטרולוג'י.

109 צפיות0 תגובות
bottom of page