סקר הפילאטיס שנערך בארה"ב בשנת 2016 מכה שנית! רוצים לדעת מה ענו המדריכים? אז כנסו לקרוא :-)
top of page

סקר הפילאטיס שנערך בארה"ב בשנת 2016 מכה שנית! רוצים לדעת מה ענו המדריכים? אז כנסו לקרוא :-)


כמו שהבטחתי הנה החלק השני בנתונים שנאספו בסקר הפילאטיס שנערך בשנת 2016 - והפעם אספר לכם מה ענו המדריכים (האמת שזה יותר מדריכות....)

אבל קודם קצת נתונים יבשים....

הסקר נערך בין חודשים אוגוסט +ספטמבר 2016 על מדגם של 930 לקוחות פעילים, ועוד 102 לקוחות לא פעילים (שהפסיקו להתאמן ממגוון סיבות), 243 מדריכי פילאטיס, ו- 230 בעלי סטודיו.

במחקר נשאלו 3 הקבוצות אותן שאלות (הקבוצות היו):

1. קבוצת הלקוחות (רוצים לקורא מה הם אמרו הקליקו פה)

2. קבוצת המדריכים

3. קבוצת בעלי הסטודיו

הסקר עצמו די ארוך אז אני אביא פה רק את הנתונים שנראים לי מעניינים וכמובן הפעם הנתונים של המדריכות. רק לידע כללי, מבחינה דמוגרפית 95% היו נשים ו 80% מהן היו בטווח גילאים של 35 עד 64. אז אני מרשה לעצמי לכתוב הכל בגוף נקבה:)

  • כאשר הן נשאלו איזו תעודה הן קיבלו (בשאלון הייתה אפשרות לסמן את כל סוגי המכשירים וגם מזרון) 98% ציינו שהן מדריכות פילאטיס מזרון, לגבי המכשירים הן ציינו את הרפורמר 92%, כיסא 84%, קאדילאק או יחידת קיר 80%. (לשים קישורים לסוגי המכשירים השונים)

  • כאשר הן נשאלו כמה זמן הן מלמדות פילאטיס, 49% ענה 6 שנים או יותר. זאת אומרת שבאופן כללי רמת הניסיון והמומחיות של כמחצית היה גדול:)

  • כאשר הן נשאלו מה לדעתן 3 הקריטריונים שהופכים מדריך למצוין הרוב -(87%) ענה כי היכולת של מדריך לסייע לכל מתאמן לפי צרכיו המיוחדים,52% חשבו שהקריטריון השני בחשיבותו הוא הלימוד המתמשך של המדריך ו-37% חשבו כי ידע באנטומיה של המדריך. חשוב לציין שבהשוואה למה שהמתאמנים עצמם חשבו יש פה הבדלים די משמעותיים. (מוזמנים לקורא מה חשבו המתאמנים פה)

  • כאשר הן נשאלו מה גרם להן להתחיל ללמד בפילאטיס הרוב ענה כי שיפור יכולת האישית שלהן 67% והרצון לסייע לאחרים 59% היו בין הגורמים המובילים.

  • לגבי השאלה באיזו מסגרות הן לומדות ומשתלמות 81% ענו כי דרך סדנאות או כנסים, 79% ציינו לקיחת שיעורים עם מדריכים אחרים ו 75% ציינו צפייה בסרטונים.

  • לגבי סוג השיעורים שהן מלמדות בדרך כלל הן ענו 87% שיעורים פרטיים, 58% שיעורי מזרון קבוצתיים, 56% שיעורי רפורמר קבוצתיים.

  • כאשר נשאלה השאלה היכן בדרך כלל הן מלמדות פילאטיס הרוב המוחץ (64%) ענה בסטודיו לפילאטיס, במקום השני והדי רחוק (11%) היו חדרי הכושר והקאנטרי. (כן אני יודעת שגם אתן חושבות ככה...)

תודו שזה היה ממש מעניין!!!

רוצים לגלות מה אמרו קבוצת בעלי הסטודיו??

את זה אני אגלה לכם בפוסט אחר...

אשמח אם תשתפו את הפוסט הזה ותעזרו לי להגיע לעוד אנשים :)

או שתתקשרו עוד היום ונתאם לכם שיעור ניסיון 072-2122408 או הקליקו פה

שלכם,

סילבנה קמחי מן סטודיו קונטרולוג'י.

35 צפיות0 תגובות
bottom of page