כיצד לשפר את יעילות הריצה שלי?
top of page

כיצד לשפר את יעילות הריצה שלי?


הרבה מהספורטאים שאני מאמנת לא מבינים למה אני מבקשת מהם להוריד מעצימות האימונים שלהם כנגד משקלים בחדר הכושר על מנת לייעל את הריצה שלהם.

הם שואלים אותי כיצד ניתן לשפר את מהירות הריצה שלהם ואיך יכול להיות שהאימון בפילאטיס יעזור להם בזה למרות שהם לא רצים בשיעורים בכלל וגם לא עובדים עם משקולות או התנגדות גדולה שתעלה את מסת השרירים שלהם ( כמו בתרגילים רבים שהם מבצעים בחדר הכושר).

התשובה לכך פשוטה מאוד!!

האימון בפילאטיס מכשירים משפר את הטכניקה של תנועת הגוף שלהם ואת הפרופורציה בין השרירים וזה מה שבעצם יגרום להם לשיפור בריצה ובתחושה שהגוף "קל" יותר בזמן התנועה.

כאשר הפרופורציה של השרירים השונים מאוזנת וכאשר האיזון בין הכוח לגמישות של השרירים מגיעה אל נקודת שיווי המשקל המושלמת, יעילות התנועה עולה והגוף לא צריך להשקיע כל כך הרבה אנרגיה כדי לבצע את אותן התנועות שביצע לפני זה במאמץ.

אני ממליצה להוריד את עצימות האימון עם משקולות או כנגד התנגדות גדולה ולוותר על חלק "מהמסה" של השרירים לטובת תנועה זריזה וקלה יותר.

חשוב להבין כי העלאת מסת השרירים גורמת לעלייה במשקל הגוף ולכן נדרש יותר מאמץ כדי להניע אותו קדימה ופעמים רבות זריזות וקלות התנועה יורדת. האימון בפילאטיס מכשירים מסייע לנו למצוא את נקודת האיזון החמקמקה בא האפקטיביות היא המקסימלית בין חוזק לתנועה זורמת.

אשמח אם תשתפו את הפוסט הזה ותעזרו לי להגיע לעוד אנשים :)

או שתתקשרו עוד היום ונתאם לכם שיעור ניסיון 072-2122408 או הקליקו פה

שלכם,

סילבנה קמחי מן סטודיו קונטרולוג'י.

35 צפיות0 תגובות
bottom of page