תרגיל 1 בסדרת התרגילים למרחיקים
top of page

תרגיל 1 בסדרת התרגילים למרחיקים


התרגיל הראשון בסדרת התרגילים למרחיקים הוא תרגיל פשוט אך מאוד אפקטיבי לחיזוק המרחיקים.

כל מה שבעצם צריך לעשות הוא לשכב על הצד כך שהרגליים ישרות והיד התחתונה תומכת את הצוואר והראש ולהרים ולהוריד את הרגל העליונה (ההרמה צריכה להיות מעט יותר גבוהה מגובה האגן).

תרגיל זה כמו כל שאר התרגילים בסדרה זו מבוצעים בשכיבה על הצד וזאת על מנת מצד אחד להקל עלינו את ביצוע התרגיל מכיוון שאנחנו לא צריכים לעמוד ובכך להעמיס על המפרקים השונים (כמו הברך ועמוד השדרה למשל) אבל יחד עם זאת מאלצים אותנו לעבוד כנגד כוח המשיכה שמקשה עלינו את הרמת הרגל כלפי מעלה.

חשוב מאוד לשים לב שאתם שוכבים ממש על הצד ולא נוטים \ נופלים קדימה או אחורה כיוון שכאשר המנח אינו מדוייק היעילות של התרגיל יורדת ולפעמים אנו עלולים לא לעבוד על השרירי הרצוי לנו. אני וצוות המדריכות שלי בסטודיו מאוד מקפידות על המנחים הדוייקים של המתאמנים שלנו כך שיפיקו את המקסימום מהתרגול. במידה ואתם מתאמנים בבית אני ממליצה להתאמן תחילה מול מראה לדיוק התנועה.

אני ממליצה לבצע את התרגיל בצורה שווה בשתי הרגליים אלא אם אתם חשים שישי הבדל משמעותי בין הצדדים. במידה וההבדל משמעותי אני ממליצה לעבוד פעמיים על הצד החלש ופעם אחת על החזק עד שההבדל בין הצדדים ישתווה וכמובן שאתם מוזמנים לבוא להתאמן אצלינו בסטודיו.

אשמח אם תשתפו את הפוסט הזה ותעזרו לי להגיע לעוד אנשים :) או שתתקשרו עוד היום ונתאם לכם שיעור ניסיון 072-2122408

שלכם,

סילבנה קמחי מן סטודיו קונטרולוג'י.

77 צפיות0 תגובות
bottom of page